סערת הרב דרוקמן • "מי שמכיר אותי יודע שאי אפשר לקיים איתי שיחות יותר מ- 20 שניות"

ארי וידר | צילום: פייסבוק 3 Comment on סערת הרב דרוקמן • "מי שמכיר אותי יודע שאי אפשר לקיים איתי שיחות יותר מ- 20 שניות"
13:15
30.04.24
יונת קפלן No Comments on מה התקופה דורשת מאיתנו, עם חגית דיקשטיין

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דבריו של הרב חיים דרוקמן שגינה את הקמפיין של הבית היהודי ממשיכים לעורר סערה. נראה שבמפלגת הבית היהודי מנסים בכל הכוח לעורר את הדיון על מי גרם להבאת דבריו של הרב דרוקמן ולא במתקפה הברורה שלו על הקמפיין.

בשעות האחרונות פרסם הרב דרוקמן הבהרה בה נכתב: "אתמול התקשר אלי אדם שהציג את עצמו כמי שתומך בבית היהודי אולם יש לו מספר שאלות לגבי השימוש בשירת נשים בקמפיין המפלגה ובעניין דבריו של המועמד רונן שובל. הסברתי לו באריכות כי יש קמפיין ויש מהות. העיקר הוא המהות שזו המפלגה, ונציגיה בכנסת ובממשלה."

אולם בעוד גורמים בבית היהודי ידעו לספר ולהציג "הוכחות" לכאורה שמי שעשה את השיחה הוא אלימלך זילברשלג ממטה יחד, מפרסם הלה הודעה המכחישה כל קשר לסיפור:
"המס׳ שלי פורסם כמספר שחייג את השיחה המוקלטת. היו וישנם הטרדות, יהיו ויתגברו ההטרדות והם ממש לא מעניינים אותי.

כל ילד שמתמצא מעט בטכנולוגיה יודע כמה פשוט זה לזייף מספר בשיחה יוצאת, אם עד לא מזמן זה היה בתשלום הרי שהיום זה כבר בחינם.

גורם כלשהו שיודע שאני עובד במטה ישי החליט להתנכל לי (או שמא לאבי) ולהפיל את התיק הזה עליי ו/או על מפלגת ׳יחד׳ ואלי ישי העומד בראשה. הוא ידע שאם יזייף את המספר של אבא שלי הוא פותח חזית גדולה מידי.

אין לי קשר להקלטה הזאת!

הניסיון להעלות צילומי מסך שלי מהאוב כדי להכפיש אותי יותר יוכיחו כמה גדול השקר, צילומי מסך שלא מן העניין עם אנשים שלא מן העניין הוא ניסיון כושל של אנשים נמוכים ליפול על בן 18 ככלי נגיחה באביו.

האתרים ׳סרוגים׳ ו׳כיפה׳ שפרסמו את שמי בלי לבקש תגובה ואף פרסמו את מספר הנייד שלי ברבים זכאים לקבל פרס ישראל לכלי תקשורת אמין וישר.

הניסיון להכפיש שוב ושוב את אבי, הפעם דרכי לא תעבור בשתיקה ואני מבטיח שהוא רק יגדל ותראו אותו בכל פינה.

הערת אגב: צילומי המסך מראים כי השיחה נמשכה כ-10 דק׳, מי שמכיר אותי יודע שאין אפשרות לקיים איתי שיחות טלפון שעולים על 20 שניות". לשון תגובתו.

יצויין, כי גם במפלגת יחד מכחישים כל קשר ואומרים: "לא זו דרכנו. גדולי ישראל וכבודם הם נר לרגלנו, אנו מגנים כל פגיעה וכל ניסיון פגיעה בהם. אלי ישי ואני מנווטים תנועה שבבסיסה דעת תורה וכבוד תלמידי חכמים. כך היה מלכתחילה, כך יהיה תמיד. אמנם כן, יש לנו דיון ציבורי סביב מערכת. אך כבודם של תלמידי חכמים הוא מעל הכל, פגיעה בהם הוא מעשה שלא ייעשה ונילחם בו בכל דרך. גם אם פעיל זוטר כזה או אחר עשה זאת, זהו מעשה שלא ייעשה ואנו מגנים זאת בכל תוקף. זה לא על דעתנו וזה לא מדרכנו. נדגיש בכל אתר ואתר כי כבוד התורה וכבוד מחזיקיה עולה על כולנה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    שיטת אלישי – 'קמפיין' בשלושה צעדים פשוטים –
    1. להקליט רב בחשאי. 2. 'להדליף' לתקשורת. 3. להצהיר 'לא זו דרכנו'…

  2. 2

    הדרך של אלי -אני לא יכול -ישי לבזות רבנים כמו שבגד ברבותיו